Huda Beauty Rose Gold Paletta DUPE? - 18 Shades of WOW paletta

Tegnap sikerült nekem is megvennem a már korábban kipróbált és elsőre megszeretett 18 Shades of WOW palettát az egyik WOW (izraelben megtalálható drogériaféleség, saját márkás termékeket árulnak) üzletben.
A húgom már korábban megvette magának, az övét kipróbáltam és alug vártam, hogy magamnak is megvehessem. Ő mondta, hogy ez szinte teljesen a koppintása a HUDA Beauty Rose Gold Edition palettájának.
A HUDA paletta ára: $68 ~ 18.200 Ft.
A WOW (amit én vettem) paletta ára: ₪40 ~ 3000 Ft.       ( ₪ => izraeli sekel, izraeli pénznem)

Elég nagy valószínűséggel vannak minőségbeli különbségek a két paletta között. Izraeli Youtuberektől hallottam a WOW-osomról rosszabb kritikákat is, de nekem nagyon bevált eddig, nagyon tetszik és összehasonlíthatatlanul olcsóbb. Biztos vagyok benne, hogy annyival nem rosszabb az eredetinél.

Most, hogy képeket keresgéltem, láttam, hogy más cég is Dupe "gyanús" termékekkel jött ki, illetve fake változata is megvehető az aliexpressen pl. nyilván töredék árért. Viszont a fake változatokról eddig nagyon kevés embertől hallottam bármilyen termékkel kapcsolatban, hogy mennyire jó lenne.
Én személy szerint inkább akkor a Dupe-okra szavazok.

Elnézést a sok dupeért és fakeért. Aki esetleg nem értené, hogy miről beszélek:
Fake (ejtsd: ~fék ) vagy replika alatt a hamis termékeket értem, amik teljesen kb ugyanolyan csomagolásban vannak, az eredeti termék neve alatt és logójával futnak. Pl. gondoljatok a sok Louis Vuitton kínai másolat táskára.
Dupe (ejtsd: ~ dúp, az angol szó egyik szó szerinti jelentése becsapott) alatt azt értem, mikor egy egy általában olcsóbb (esetünkben) sminkcég lemásolja egy másik nívósabb sminkcég termékét és a saját márkája alatt (természetesen) kiadja ő is. Nem mindig egy az egyben ugyanaz a termék, van hogy csak egy része.

Most nézzük képeken a két terméket:
HUDA (drágább, eredeti) paletta
Amint a kézen is látni, elég pigmentált és minőséginek tűnő palettát adnak 18 ezer forintért, de ennyiért azért el is várjuk, nem?

WOW (olcsóbb, dupe) paletta

Külső csomagolás 
Kartonszerű dobozban van, mágneses záródással

Gyönyörűek a színek. Nude, színesebb és csillogósabb smink is elkészíthető vele, szóval elég univerzális paletta.

Az én karomon így néz ki az első néhány szín, ha épphogy csak ujjbeggyel belenyúlok és átkenem. Szerintem nem rossz, sőt... Szemre ecsettel vagy ujjat használva is fel lehet tenni, én eddig ecsettel sminkeltem vele és nagyon jól pigmentált úgy is.

Néhány mattabb szín szintén enyhe ujjbegyes mintavétel
Én nagyon örülök, hogy megvettem ezt a WOW cosmetics palettát.

Ti már próbáltatok dupe termékeket? Erről mi a véleményetek? Megvennétek?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések