Matt rúzsaim 2.- Hagyományosak - vélemény, bemutatás

Ma ismét a matt rúzsokról szeretnék írni nektek, azon belül is inkább azokról, amikről nekem is van tapasztalatom, tehát amiket kipróbáltam.

Két csoportra osztanám a matt ajakra való smink termékeket.
Egyik kategória a folyékony termékek, a másik pedig a hagyományos rúzs formulájúak (nem jut eszembe jobb kifejezés).

Matt rúzsaim egy része, mivel a bejegyzés megírása óta jó pár termékkel nőtt a kollekcióm, a 3. részben bemutatom, hogy melyekkel
Matt rúzsaim az alkaromon a lista sorrendjében
Ma a hagyonányos rúzs formátumúakról írok:
(a számozás a bejegyzés előző részének folytatása)

9. PUPA Miss Pupa Velvet Matt - 403-as árnyalat Ár: ~2500Ft Izraelben a Super Pharmban kicsit több volt, én itt kaptam.
Tapasztalat, vélemény: Gyenge a tartóssága, sötét, mély szín, krémes állag, nem szárít. Nem a legkönnyebb felvinni, ahogy a sötét rúzsokat. Nem lesz igazán matt, talán inkább szatén finisű.
10. SACARA Pink Lipstick - 02-es árnyalat Ár: 15 shekel ~ 1065 Ft
Tapasztalat, vélemény: Kicsit szárít, nem túl krémes, jól pigmentált magenta színre hajazó. Maximum közepesen tartós. Az extrém színe miatt keveset használom.
11. BeautyCare Check Matte Lip Color - 104-es Total Moosh árnyalat Ár: ~ 5 shekel ~ 355 Ft
Tapasztalat, vélemény: Ennyi pénzért nem is lehet többet várni, mint amit nyújt ez a rúzs. Gyenge tartósság, darabos sokszor, csomósodik.
12. BeautyCare Check Matte Lip Color - 114-es Lol árnyalat Ár: ~ 5 shekel ~ 355 Ft
13. BeautyCare Check Matte Lip Color - 102-es Urban Legend árnyalat Ár: ~ 5 shekel ~ 355 Ft
Tapasztalat, vélemény: A leghordhatóbb és legjobb árnyalat. Egynek nagyon is elmegy, legtöbbet ezt hordtam. A nude színe miatt nagyon jól beleépíthető bármilyen sminkbe.
14. Wow Matte Lipstick Ár: 15 shekel ~1065 Ft
Elég közepes minőség, de ha extrémebb színeket próbálna ki, azt is talál ebből a márkából. Nekem egy világos szürke van, ahogy a fenti kezdő képek közt láthatjátok, de arról nem találtam képet. Krémes, alacsony, max közepes tartosságú, enyhét szárít is, ha jól emlékszem.

+1. Essence lip liner 15 honey berry árnyalatú szájceruzái. Ha még nem próbáltatok szájceruzát rúzsként, a teljes szájos, akkor itt az ideje. Tartós, gyönyörű végeredményt kaptok, főleg, ha csillámmentes és jó állagú, minőségibb a ceruza. Ez az essence nekem nagyon bevált, de rengeteg másik száj, sőt szemceruzát is bevetek, ha olyan a kedvem.

Mára ennyi, de a legfrissebb szerzeményeim is bemutatom hamarosan a 3. részben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések