Youtuberek #2 - Yuval Sasson

Ma egy izraeli youtuber lányt mutatok be nektek, Yuval Sassont.
   Beauty és divat témákban készít videókat. Több, mint 10 ezer követője van, ami lehet nem tűnik soknak a sok amerikai és angol milliós közönség mellett, de egy olyan országban, mint Izrael, ahol egy különleges nyelvet beszélnek, szerintem szép szám ez is. A videók tehát héberül készülnek, azaz Yuval leginkább héberül beszél bennük. Természetesen sok szakkifejezés van, amit nem fordít le, hanem angolul használ, mint mindenki.
Vannak egyébként sokkal népszerűbb videósok is Izraelben, - párról lehet, hogy lesz is blogbejegyzés- de nekem ő a kedvencem valamiért közülük.
   Be kell, hogy valljam, hogy sok mindent tanultam, lestem el tőle és vettem meg sminket, amiatt mert nála láttam.
Egyébként Tel Avivban lakik Yuval és 25 éves. 2014. májusában tette fel első videóját és kb. 100 db-ot tett ki eddig azóta.
A kedvenc videóm tőle a kontúrozós, amiben csak Beautycare* termékeket használ: https://www.youtube.com/watch?v=Ba7N7dHyxDk

Vannak videói a mindennapjairól is, de sok smink beszerzős, kipróbálós felvétel is, amik miatt követem inkább.
A sminkrendszerezős videóját is érdemes megnézni: https://www.youtube.com/watch?v=UhG-v7noqrY

Ha többre is kíváncsiak vagytok, nézzetek be ti is a csatornájára:

https://www.youtube.com/c/YuvalSassonBEAUTY

Követhetitek több felületen is:
Instagram
Google+
Blog
Pinterest
Twitter
Facebook

Héberesek előnyben! ;)

* A saját Beautycare-es termékeimről szeretnék csinálni már egy ideje bejegyzést, remélem hamarosan megvalósul...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések