Extra akció az ASOS-nál - kívánságlista

Most akár 70%-ig le vannak árazva az asos.com-on a termékek, főleg a nyáriak (érthető okokból).
Viszont keddig még az akciós árból is lejön 10%, ha a promóciós kódot felhasználjuk a rendeléskor.
A kód: MOREPLEASE

Én ugyan most nem fogok rendelni most, de kiválasztottam pár dolgot, amik 10 font alatt vannak és szerintem megéri megvenni őket, főleg így.
Egyébként már sokszor rendeltem tőlük Izraelbe és Magyarországra is. Mindig elégedett voltam a termékekkel. 
Ezt nem reklámnak szánom, csak szerintem jó, ha tudjátok, hogy érdemes rendelni is, mert egyedibb ruháitok lehetnek és megfizethető áron.

Kategóriánként választottam 1-2 terméket.

Cipő: 
 Esőkabát:
 Nadrág:
Farmer: 
 
 Rövid nadrág:
 Szoknya:
 Overálok:
 Trikók: 2 db 5 font
 
Pulcsik:

 Ruhák:
 Táska:
  Bikini: 2+3 font
Kalap:
Óra:
Napszemüveg:
 Alapozó:
 Fogkefe: fából
Nektek mik tetszenek?
Nézzetek meg a weboldalt is: asos.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések